Bornova’da lise son sınıf öğrencileri, üniversite sınavının ardından Bornova Belediyesi tarafından kısa süre önce hizmete açılan Gülşah Durbay Gençlik Merkezi’ni ziyaret etti. Öğrenciler, merkezin sunduğu teknolojik ve sosyal imkanlara yoğun ilgi gösterdi.
Öğrenciler merkezde ağırlandı
Sıdıka Rodop Anadolu Lisesi 12. sınıf öğrencileri, öğretmenleriyle birlikte Ergene Mahallesi’nde bulunan Gülşah Durbay Gençlik Merkezi’ni gezdi.
Ziyarette öğrenciler, merkezin çalışma alanları ve üretim atölyelerini yakından inceleme fırsatı buldu.

3D yazıcı ve üretim atölyeleri ilgi gördü
Gençler, merkezde yer alan 3D printer atölyesi, yeşil perde stüdyosu ve diğer üretim alanlarını detaylı şekilde inceledi.
Öğrenciler, merkezin sunduğu imkanlardan memnun olduklarını ifade ederek üyeliklerini de gerçekleştirdi.
Başkan Eşki gençlerle buluştu
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, ziyarette öğrencilerle bir araya gelerek merkez hakkında bilgi verdi.
Eşki, merkezin gençlerin üretim gücüyle büyüyeceğini vurgulayarak, “Gülşah Durbay’ın hayalleri sizlerle yaşatılacak” dedi.

Gençler için yeni bir yaşam alanı
Tarihi Bornova Çarşı girişinde yer alan merkez; sessiz/sesli çalışma alanları, üretim atölyeleri ve ücretsiz çamaşırhane gibi imkanlarla öğrencilerin hem eğitim hem sosyal ihtiyaçlarına yanıt veriyor.




