Manisa genelinde eğitimde fırsat eşitliği sunan ve öğrencilerin akademik başarılarına katkı sağlayan MABEM, yeni eğitim dönemine yönelik kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu'nda düzenlenen programa, 17 ilçede görev yapan yaklaşık 240 öğretmen katıldı.
Toplantıda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılırken, önümüzdeki dönemde uygulanacak eğitim politikaları ve projeler ele alındı.

Öğretmenlere mesleki gelişim semineri
Program kapsamında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sunmak amacıyla Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu tarafından "Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi" başlıklı seminer verildi.
Seminerde yeni nesil eğitim yaklaşımları, öğrencilerle etkili iletişim yöntemleri ve rehberlik süreçlerinde dikkat edilmesi gereken konular detaylı şekilde değerlendirildi.

Yeni dönemin yol haritası çizildi
Toplantıda MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum gerçekleştirdi.
Ağgül ve Tatlı, eğitim merkezlerinde 2025-2026 döneminde gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi verirken, elde edilen başarıları verilerle paylaştı. Ayrıca 2026-2027 eğitim-öğretim yılında hayata geçirilmesi planlanan projeler ve stratejik hedefler konusunda öğretmenleri bilgilendirdi.

Özverili öğretmenlere teşekkür
Programın sonunda yıl boyunca özveriyle görev yapan ve eğitim faaliyetlerine en fazla katkı sağlayan öğretmenlere teşekkür edildi.
MABEM yönetimi tarafından, öğrencilerin başarılarına katkı sunan ve ek çalışmalarıyla öne çıkan öğretmenlere emekleri nedeniyle teşekkür edilerek yeni eğitim döneminde de aynı motivasyonla çalışmaların sürdürülmesi temennisinde bulunuldu.





