Politika

Onur Yiğit ve İsmail Yetişkin, hastaneye sevk edildi!

Seferihisar Belediyesi ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ve annesi Meryem Yiğit’e düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 24 şüpheli, sağlık kontrolü için Yeşilyurt Devlet Hastanesi’ne sevk edildi.

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı’nın inşaat, imar ve usulsüz para transferi iddialarıyla başlattığı operasyon kapsamında gözaltına alınan 24 kişi, emniyetteki işlemlerinin ardından hastaneye götürüldü.

Aralarında belediye başkanlarının da bulunduğu grup, polis eşliğinde Yeşilyurt Devlet Hastanesi'ne giriş yaptı.

İsmail Yetişkin’in diyaliz hastası olduğu belirtilmişti

Hastaneye sevk edilenler arasında en dikkat çeken isim, Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin oldu.

Diyaliz hastası olduğu bilinen ve düzenli tedavi görmesi gereken Yetişkin’in durumu, operasyonun başından beri endişe yaratıyordu. Yetişkin, geniş güvenlik önlemleri altında hastaneye sevk edilenler arasındaydı.

24 şüpheli kontrolden geçti

Operasyon kapsamında gözaltına alınan Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ve annesi Meryem Yiğit ile birlikte belediye çalışanları ve iş insanlarından oluşan toplam 24 şüpheli, tek tek sağlık kontrolüne girecek.

window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-PPV6YT9CVE');