Selçuk’ta eczacıya kemerli saldırı: Hasta köpek ihbarıyla çağırdılar
Selçuk’ta eczacıya kemerli saldırı: Hasta köpek ihbarıyla çağırdılar
İçeriği Görüntüle

Salihli Belediyesi hizmet binası girişinde yaşanan olayda güvenlik kulübesi, görevli personel ve belediye önünde bulunan köpeğe yönelik saldırı gerçekleştirildi.

Saldırgan etkisiz hale getirildi

Belediye tarafından yapılan açıklamaya göre, saldırgan güvenlik görevlilerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirildi. Olayın ardından güvenlik güçleri bölgeye sevk edildi.

Adli süreç başlatıldı

Yaşanan saldırı sonrası şüpheli hakkında adli işlem başlatıldığı bildirildi. Belediye ayrıca idari soruşturma sürecinin de devreye alınması için girişimde bulunulduğunu açıkladı.

Yaralı köpek tedavi altına alındı

Saldırı sırasında yaralanan köpeğin belediye ekipleri tarafından tedavi altına alındığı ve sağlık durumunun takip edildiği belirtildi.

Belediye: Olay tüm yönleriyle araştırılmalı

Salihli Belediyesi, olayın sadece münferit bir durum olarak görülmemesi gerektiğini vurgulayarak, saldırının tüm yönleriyle araştırılmasını talep etti.

Kaynak: HABER MERKEZİ