İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Kiraz ziyaretinde çocuklara verdiği sözü yerine getirdi. Örencik Zeybekler İlkokulu ve Ortaokulu öğrencileri, karne öncesinde düzenlenen gezi kapsamında İzmir Doğal Yaşam Parkı’nı ziyaret ederek unutamayacakları bir gün yaşadı.
Başkan Tugay çocuklarla bir araya geldi
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen gezi kapsamında Örencik Zeybekler İlkokulu ve Ortaokulu’ndan 207 öğrenci, 16 öğretmen ve veliler İzmir Doğal Yaşam Parkı’nı ziyaret etti. Çocukların heyecanına İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ın yanı sıra Veteriner İşleri Dairesi Başkanı Hüseyin Gökhan Özdemir, Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Anıl Kaçar ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Ela Hızlı da ortak oldu.
“Dünya bütün canlı türleriyle güzel”
Çocuklarla sohbet eden Başkan Tugay, İzmir Doğal Yaşam Parkı’nda 140 farklı türden 1500’den fazla hayvanın bulunduğunu belirtti. Fil ailesinin İzmir’in simgelerinden biri olduğunu ifade eden Tugay, parkta doğan İzmir, Deniz ve Ege isimli yavru fillerin hikâyesini öğrencilere anlattı.
“Tüm canlıların yaşam hakkına saygı duymamız gerekiyor”
Doğal yaşamın korunmasının önemine dikkat çeken Başkan Tugay, insanların dünyayı diğer canlılarla birlikte paylaştığını vurguladı. Çocukların farklı canlı türlerini yakından tanımasının önemli olduğunu belirten Tugay, tüm canlıların yaşam hakkına saygı duyulması gerektiğini söyledi.
“Kendinizi hiçbir zaman yalnız hissetmeyeceksiniz”
Kirazlı öğrencilere seslenen Başkan Tugay, okulun daha da güzel olması için çalışacaklarını ifade etti. Çocukların daha iyi eğitim ortamlarına kavuşması, etkinliklere katılması ve İzmir’i daha yakından tanıması için çalışmalarını sürdüreceklerini belirten Tugay, “Kendinizi hiçbir zaman yalnız hissetmeyeceksiniz” dedi.
Fil ailesini birlikte beslediler
Konuşmasının ardından çocuklarla birlikte fil ailesini ziyaret eden Başkan Tugay, miniklerle elma ve havuç vererek filleri besledi. Etkinlik boyunca çocuklar aslanlardan sürüngenlere kadar birçok hayvan türünü yakından görme fırsatı bulurken, renkli görüntüler ortaya çıktı.
Öğrencilerden Başkan Tugay’a teşekkür
Doğal Yaşam Parkı’nı ilk kez ziyaret eden öğrenciler, yaşadıkları mutluluğu dile getirdi. 8'inci sınıf öğrencisi Eda Geleş, böyle bir geziye katılacağını hiç düşünmediğini belirterek Başkan Tugay’a teşekkür etti. Ayşegül Baysal ise en çok filler ve yılanlardan etkilendiğini söyledi.
Karne hediyesi unutulmaz bir anıya dönüştü
Rabia Koç, en çok bukalemunları beğendiğini ifade ederken, Hazal Yılgıner ve Yurdagül Seyri de Doğal Yaşam Parkı’nda çok güzel vakit geçirdiklerini söyledi. Gün sonunda öğrenciler kendileri için hazırlanan hediyeleri alarak Kiraz’a dönerken, İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Başkan Dr. Cemil Tugay’ın Kiraz ziyaretinde verdiği söz doğrultusunda Örencik Zeybekler Ortaokulu’nda karne şenliği de düzenleyeceği bildirildi.