Yerel Yönetimler

Buca Belediyesi’nde 15 yeni zabıta göreve başladı

Buca Belediyesi’nde görevlerine başlayan 15 yeni zabıta memuru için düzenlenen törende konuşan Başkan Vekili Hüseyin Benzer, vatandaş odaklı hizmet vurgusu yaptı.

Buca Belediyesi, zabıta kadrosunu genç personelle güçlendirmeye devam ediyor. Yoğun eleme sürecini tamamlayan 15 yeni zabıta memuru düzenlenen törenle görevlerine başladı. Törende vatandaş odaklı hizmet anlayışı ön plana çıktı.

15 yeni zabıta göreve başladı

Buca Belediyesi’nde yapılan değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayan 15 zabıta memuru, meclis salonunda düzenlenen törenle görevlerine başladı. Törene belediye yöneticileri ve meclis üyeleri katıldı.

Vatandaş odaklı hizmet vurgusu

Başkan Vekili Hüseyin Benzer, zabıta personelinin sahadaki en önemli temsilcilerden biri olduğunu belirtti. Görevlerin hukuk, adalet ve etik kurallar çerçevesinde yürütülmesi gerektiğini ifade etti.

“Hepimiz vatandaşın emrindeyiz” mesajı

Benzer, yaptığı konuşmada belediye çalışanlarının vatandaşın hizmetinde olduğunu vurguladı. Kendilerinin de halkın bir çalışanı olduğunu belirterek, hizmet anlayışının bu bilinçle sürdürülmesi gerektiğini söyledi.

Sahada dikkat ve sorumluluk çağrısı

Zabıta personelinden vatandaşlarla iletişimde saygı ve empati beklediklerini ifade eden Benzer, personelin belediyeyi sahada temsil ettiğini ve bu nedenle dikkatli davranmaları gerektiğini belirtti.

Aday memurluk süreci başlayacak

Göreve başlayan 15 zabıta memuru, mevzuat gereği bir yıllık aday memurluk sürecine girdi. Bu süreçte temel eğitim, hazırlayıcı eğitim ve staj programlarını tamamlayacak olan personel, değerlendirme sonrası asaleten göreve başlayacak.

window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-PPV6YT9CVE');