Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikametine uzanan 2307 Sokak güzergâhında yürütülen yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı.
2307 Sokak’ta yol çalışmaları tamamlandı
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışma kapsamında daha önce ham ve stabilize durumda olan yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol, araç trafiğine uygun hale getirildi.
Güzergâh boyunca 2 bin 500 metrekare parke kaplama ve 600 metre bordür imalatı gerçekleştirildi.
Başkan Denizli sahada inceleme yaptı
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanını ziyaret ederek yapılan imalatlar hakkında bilgi aldı.
Denizli, incelemeler sırasında trafik güvenliğinin artırılmasına yönelik uygulamaların titizlikle sürdürülmesi talimatını verdi.
Alternatif ulaşım aksı oluşturuldu
Tamamlanan çalışma ile Fahrettinpaşa Mahallesi’nin Mamurbaba üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine alternatif bir bağlantı yolu oluşturuldu.
Bu yeni güzergâhın, özellikle Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yoğunluğunu azaltması hedefleniyor.
Trafik yükü azalacak
Yeni yolun mahalleler arası ulaşımı kolaylaştırması ve ana arterlere bağımlılığı azaltması bekleniyor. Proje ile birlikte bölgesel trafik akışının daha dengeli hale gelmesi ve sürüş güvenliğinin artması amaçlanıyor.