İzmir’de gerçekleştirilen kutlama programı kapsamında Galatasaray camiası, hem yeni lokal açılışında hem de düzenlenen etkinliklerde bir araya gelerek şampiyonluk sevincini paylaştı. Programın en dikkat çeken anı ise şampiyonluk kupasının salona getirilmesi oldu.
Lokal açılışıyla başlayan kutlamalar
Kordon’da tadilatı tamamlanan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı törenle gerçekleştirildi. Açılış kurdelesi; Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2. Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu ve İzmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu tarafından kesildi.
Açılışın ardından lokalde şampiyonluk kupasıyla fotoğraf çekimleri yapıldı.
Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu
Etkinlikler kapsamında Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sunularak saygı duruşunda bulunuldu. Program, Galatasaray camiasının geleneksel etkinliklerinden biri olan Pilav Günü ile devam etti.
Şampiyonluk kupası taraftarlarla buluştu
Mövenpick Otel’de düzenlenen programda şampiyonluk kupası İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İZTO Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş tarafından salona getirildi.
Taraftarlar, kupayla hatıra fotoğrafı çektirerek şampiyonluk coşkusunu yaşadı. Fanatik Galatasaraylı Oğuz Özkardeş’in kupayı öpmesi ise etkinliğin en dikkat çeken anlarından biri oldu.
“İyi ki Galatasaraylıyız”
Pilav Günü etkinliğinde konuşan İzmir Galatasaraylılar Derneği Başkanı Eşref Uraz, 26. şampiyonluğun camiaya büyük bir gurur yaşattığını ifade etti.
Uraz, lokal binasının yenilenerek yeniden hizmete açılmasının da ayrı bir mutluluk kaynağı olduğunu belirterek, Galatasaray’ın köklü değerlerine vurgu yaptı. “İyi ki Galatasaraylıyız” sözleriyle konuşmasını tamamladı.
İzmir’de düzenlenen kutlamalar, Galatasaray camiasının yoğun katılımıyla coşkulu bir atmosferde gerçekleşti.