Asayiş

Konak’ta taksi şoförü cinayeti davasında ilk duruşma: "Köpekler gibi pişmanım"

İzmir Konak'ta taksi şoförü Deniz Örer'in öldürülmesine ilişkin davada ilk duruşma görüldü. Sanık Doğuş Meşe'nin tutukluluk halinin devamına karar verildi oldu.

İzmir’in Konak ilçesinde taksi şoförü Deniz Örer’in öldürülmesine ilişkin açılan davada ilk duruşma görüldü. Sanık Doğuş Meşe’nin yargılandığı davada mahkeme ara kararını açıkladı.

İzmir 4’üncü Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen duruşmaya sanık Doğuş Meşe Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) üzerinden katıldı. Duruşmada maktulün eşi ve taraf avukatları da salonda hazır bulundu.

Suçlamalar ve dava süreci

Sanık hakkında “kasten öldürme”, “gece vakti silahla yağma” ve “6136 Sayılı Kanuna Muhalefet” suçlarından dava açıldığı belirtildi. Mahkeme heyeti, sanığın tutukluluk halinin devamına karar vererek duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.

Sanıktan savunma: “Çok pişmanım”

Celsede savunma yapan sanık Doğuş Meşe, olayın uyuşturucu etkisi altında gerçekleştiğini öne sürerek “Çok pişmanım, karıncayı bile incitemem” ifadelerini kullandı. Sanık, silahı kendisinin ateşlediğini kabul etti.

Maktul ailesinden en ağır ceza talebi

Maktul Deniz Örer’in eşi Ayşe Örer, sanığın en ağır cezayı almasını isteyerek “Eşimi çöp gibi attı” ifadeleriyle tepki gösterdi. Aile, sanığın ağırlaştırılmış müebbetle cezalandırılmasını talep etti.

Duruşma ertelendi

Mahkeme heyeti, dosyadaki eksik hususların giderilmesine karar vererek duruşmayı 29 Eylül tarihine erteledi. Sanığın tutukluluk halinin devamına hükmedildi.

window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-PPV6YT9CVE');